18 Ekim 2012 Perşembe

Beğendiğim Dualardan bir kısım..


Öyle bir yerdeyim ki Rabbim,
Beni kurtar bu yerden..
Elimi uzatsam tutan yok..
Sen uzat gönlüme ellerini..
Duyur Resulune hasretimi...
Bir annenin çocuğuna olan hasreti
Kadar büyük hasretim size..
Bilirim ki merhametin de annenin çocuğuna olan
Merhametinden daha büyük ve Yücedir...
Merhametin,rahmetin hürmetine beni yolundan ayırma..
Sen Rahman ve Rahimsin..
Dualarımı ve tüm dua edenlerin dualarını kabul et...Amin

“ Başına bir musibet geldi diye hiç biriniz ölümü temenni etmesin. Mutlaka böyle bir şey temenni etmek zorunda kalırsa: ‘Allah'ım, benim için yaşamak hayırlı olduğu sürece beni yaşat, hakkımda ölüm hayırlı olduğu zaman da beni öldür’ desin. ” 
Hz. Muhammed (S.A.V)

  • Kaderde ne ise '' O '' Olur etme merak! Uyma nefsi emmarene herşeyi hakka bırak. Altından ağacı olsa zümrütten yaprak,Akıbet gözünü doyurur bir avuç toprak!...
  • "Şüphesiz ki büyük mükafatlar, Büyük belalar (dert ve acılar) karşılığında elde edilir." (Hadis-i Şerif)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder